Horváth K. József

Bomba a fa alatt

Bomba a fa alatt

zaklatas_gy_nemeth.jpg

Különleges ajándékot helyezett az övéi karácsonyfája alá Gy. Németh Erzsébet, DK-s főpolgármester-helyettes. Az egyik utolsó adventi Népszavában ugyanis a Katona József Színház vezetőjéről kijelentette: „határozottan állítom: Máté Gábor igazgató marad.” Ha a gyerekek számára ajándékozott volna, akkor bizony nagyfokú csalódás övezhette volna „figyelmességét”. Ezt ugyanis már korábban és ugyanilyen határozottsággal többször kijelentette, tehát az ajándék legfontosabb kelléke, a meglepetés hiányzott belőle.

Vajon mi a csudáért ismételgeti ezt az igazgatósdit a kultúra újsütetű felkent budapesti istenasszonya? Mert ugye, ha megvannak hozzá a felételek, akkor természetes a kijelentés s mondhatni említésre sem érdemes, nemhogy ismételgetésre. Ő marad és kész. Vagy talán nincs elég pénze a fővárosnak arra, hogy az eddig az állam által állt évi hétszáz milliós támogatást folyósítsa a teátrum működéséhez? Esetleg Máté Gábor vezetői tevékenységének morális alapjai kérdőjeleződtek meg az elmúlt időszakban Gothár Péter viselt dolgainak hosszú időn keresztüli eltitkolása miatt, amikor már a tudomására jutása után azonnal meg kellett volna válnia a rendezőtől, amit bizony eléggé el nem ítélhető módon (bűnösen) elmulasztott?

Valahol itt lehet a kutya elásva. A fővárosnak ugyanis nincs 6 és félmilliárd forintja, amivel az állam évente támogatja a színházak működését. Budapest ennek az összegnek mintegy harminc százalékával vett részt eddig a teátrumok működtetésében, ennek ellenére az összes vezetői kinevezés fölött diszponált. Tarlós István nagyvonalúsága révén ez lényegében – két-három kivételtől eltekintve – változatlan színigazgatói garnitúra regnálását jelentette az elmúlt majd tíz évben. Köztük a kormányt finoman szólva nem túlzottan kedvelő Máté Gáborral, akit Tarlós kétszer nevezett ki öt-öt évre, s akinek megbízatása 2021-ben jár le. S akinek színésze az a Nagy Ervin, aki például ocsmány kijelentésekkel illette a kormánypártot, mert egyik prominense (Kocsis Máté) néven merte nevezni Gothár rémtetteit. Bocsánat a naturalizmusért, a női nemiszervek kéretlen fogdosása miatt zaklató színháznak minősítette a Katonát.

Könnyen lehet, hogy az ominózus abúzus megtörténte (2018) és azonnal nyilvánosságra kerülése után Máté Gábor már rég nem lenne a színház igazgatója. Tarlós ezt nem hagyta volna. Demokráciában ugyanis a színpadon is lehet a kormányt bírálni, de hatalmi helyzettel visszaélni megengedhetetlen.

Tudja ezt jól Gy. Németh Erzsébet is, mégis úgy tesz, mintha a Katona körül minden rendben lenne. A színház szerinte kivizsgálta az ügyet, a sértett elfogadta Gothár bocsánatkérését, így nincs itt semmi látnivaló, minden a legnagyobb rendben van, sugallja az ellentmondást nem tűrő főpolgármester-helyettesi nyilatkozat. „Máté Gábor igazgató marad!” Arról az apróságról persze nem szól a fáma, hogy a társulat tagjaival titoktartási szerződést írattak alá, mely szerint ha valaki megszegi ezt a munkáltatói hatalom erejénél fogva a színészekre kényszerített kötelezettséget, akkor az állásával játszik. Mindez nagyon is igazolja Csupó Gábor, a világhírű Simpson család című rajzfilmsorozat alkotójának álláspontját, aki szerint „Egy olyan színházat védeni, ahol elnéztek éveken át szexuális zaklatást, nem a művészeti szabadságról szól, hanem épp arról, amit Kocsis Mátéról hamisan állít Nagy Ervin: „nyalni felfelé”!” Azaz a színházi világ domináns, liberális része és a frissen hatalomra került fővárosi vezetés összezár, hogy közösen harcoljon a kormányzat ellen. Ha igaza van, ha nincs. Ha van hozzá jogi, pénzügyi és erkölcsi alapja, ha nincs.

Az igazság az, hogy leginkább egyik sem áll rendelkezésre. Hiszen a minapi törvénymódosítás után természetes, hogy az állam által finanszírozott színházakban az állam, a főváros által fenntartott teátrumokban pedig Budapest vezetése nevezi ki az igazgatót, a közös fenntartású intézményeknél pedig egyeztetni kell egymással. Annak a szava lehetne döntő, aki több pénzt ad a működéshez. Ennek persze eddig is így kellett volna történnie, de a kormányzati nagyvonalúság ettől eltekintett. Kövér László házelnök erről így beszélt: „Az, amit ma kultúrharcként látunk, nem más, mint a posztkommunista – mára liberálissá vedlett – értelmiségi csoportok és kineveltjeik kompromisszumot, sőt könyörületet sem ismerő, egzisztenciális érdekek mentén folytatott utóvédharca a Kádár-rendszerben megszerzett és a rendszerváltozás első két évtizedében gondosan őrzött hegemónia megtartásáért.” E fölött hunyt szemet eddig a kormány. Ám a Gothár-féle zaklatás ráirányította a figyelmet, hogy ez így nem mehet tovább.

Nyilvánvaló, hogy Gy. Németh kijelentése nem más, mint a liberalizmus selyempapírjába csomagolt erőszak bombája, aminek erkölcsi alapja egyáltalán nincs és pénzügyi se nagyon. Ennek ellenére „Nem szeretném, ha egyetlen színházunkat is át kellene adni” – így a főpolgármester-helyettes. Akkor meg hogyan gondolják? Karácsony Gergely szerint ezért az ördöggel is leülnének tárgyalni. Hogy kik lennének a gonosz lelkek, arról lehetnek sejtéseink. Kérdés, hogy a Belzebub által finanszírozott színházakba szívesen járnának-e a budapestiek?

Nos, hát ilyen ajándékot helyezett Gy. Németh Erzsébet az övéi karácsonyfája alá. Nyilván nagyon büszke is bicepszének mutogatására. Talán még azzal is számolt, hogy a Szenteste fellobbanó gyertya fehér lángja megvilágítja majd az olvasók előtt a fentebb vázolt igazságot. Neki azonban az igazság se számít. Azt gondolván, hogy amit a liberálisok igaznak parancsolnak, arra mindenki bokázik és szalutál.

Nem biztos.

Fotó: Népszava

90 komment Kövér László Gothár Péter Nagy Ervin Zaklatás Máté Gábor Csupó Gábor Gy. Németh Erzsébet Tovább
Bomba a fa alatt Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
90 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Gréczyt már a látszat is lemondásra kényszerítette Gréczyt már a látszat is lemondásra kényszerítette
  • Németh Szilárd adott ingyen ételt a cigány gyerekeknek, a szocik nem Németh Szilárd adott ingyen ételt a cigány gyerekeknek, a szocik nem
  • ATV: Látványos félrevezetés élő adásban ATV: Látványos félrevezetés élő adásban
  • Cseh Katalin NATO beavatkozást kér hazája ellen Cseh Katalin NATO beavatkozást kér hazája ellen
  • Dobrev szerint Czeglédy Csaba erkölcsileg megkérőjelezhetetlen… Dobrev szerint Czeglédy Csaba erkölcsileg megkérőjelezhetetlen…

A bejegyzés trackback címe:

https://horvath-k-jozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr5215364942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jajdehülyevagyok 2019.12.24. 19:46:41

Nullajuli
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.12.24. 21:53:32

Kettős mérce as usual :)
Válasz erre 

fideszes Bróker kormány 2019.12.24. 22:02:57

Nekem marhára tetszik, hogy a ballibbek elhappolják a hatalmat az illibbantak elől, majd azzal sokkolják a fideszbirkákat, hogy ugyanazt csinálják mint az fideszes banda. A mélysötét fidióta meg csak hápol hogy hát nem is ezt ígérte a balllib, meg hogy micsoda dolog ez!

Mindaddig amíg a ballib nem lop, csak a betonba tapossa a tolvaj fidesz bandát, addig nálam ez tökéletesen rendben van.
Válasz erre 

morph on deer 2019.12.24. 22:53:29

“...már a tudomására jutása után azonnal meg kellett volna válnia a rendezőtől, amit bizony eléggé el nem ítélhető módon (bűnösen) elmulasztott?“

NEM picim.
A dolog ugyanis úgy áll, hogy civilizált helyeken az ilyesmit kivizsgálják, az érveket és a tanukat pro és kontra meghallgatják, és majd csak ezek után, az összes lehetséges információ alapján hoznak döntést!

Ez a demokrácia, a iberális értelmezés szerint, tudod, pubika?
Válasz erre 

morph on deer 2019.12.24. 22:55:43

@morph on deer:
Mondom: liberális értelmezése!
Sorry about this
Válasz erre 

necrophil collins 2019.12.24. 23:38:51

@fideszes Bróker kormány: szerintem a fidesz nem gondolta, hogy másképp lesz, igazából azon lepődik meg mindenki, hogy mennyire leplezetlenül, ostobán és mohón vetette rá magát az ellenzék a koncra. Innen kezdve a lakósság csak simán legyinteni fog, hogy oké, ezek _ebben_ pontosan ugyanazok, lássuk - a kisebb rossz alapján - miben különböznek, és hát akkor sajnos a fidesz jóval többet fog tudni felmutatni. Szóval én a helyedben nem örömködnék.
Válasz erre 

Gazz 2019.12.25. 00:42:58

Bomba????????
Még pukinak is max babafing.
Válasz erre 

chrisred 2019.12.25. 07:36:03

"Annak a szava lehetne döntő, aki több pénzt ad a működéshez."

A logika szerint ennek igaznak kellene lennie azokra az egyházakra is, amik elfogadják az állami támogatást. Valójában a színházakat az adófizetők tartják el, ők fizetik az adót helyi szinten és a központi költségvetésbe is. Ezért az államnak ugyanúgy tiszteletben kellene tartania a magyar kultúra iránt érdeklődő adófizetők függetlenségét, ahogy a magyarországi egyházak híveinek vallási identitását. a A színházak többsége helyi intézmény, tehát természetes, hogy a helyben élő adófizetők megválasztott képviselőin keresztül intézik a színházak igazgatásával kapcsolatos ügyeket. (Kivéve az olyan országos szintű intézményeket, mint a Nemzeti Színház és az Állami Operaház.) A kultúra pártirányítás alá helyezésével a kormányzat újabb lépést tesz visszafelé a Kádár rendszerhez.

"Könnyen lehet, hogy az ominózus abúzus megtörténte (2018) és azonnal nyilvánosságra kerülése után Máté Gábor már rég nem lenne a színház igazgatója. Tarlós ezt nem hagyta volna."

Én nem emlékszem, hogy Marton vagy Keró eseteinek napvilágra kerülése után igazgatók fejei röpködtek volna.

"S akinek színésze az a Nagy Ervin, aki például ocsmány kijelentésekkel illette a kormánypártot, mert egyik prominense (Kocsis Máté) néven merte nevezni Gothár rémtetteit."

Szerintem semmilyen kijelentést nem tett a Fideszre.
Válasz erre 

rallus 2019.12.25. 07:50:04

Az már előfordult néhányszor Magyarországon, hogy a jobboldal volt kormányon, de az még nem, hogy ne a ballibek kezében maradt volna a hatalom.
Gy Német most nem tett mást, mint hogy egy viszonylag primitív gesztussal érzékeltette ezt... Senki nem várt mást és mindenki megértette, aki tud írni-olvasni...
Válasz erre 

röf 2019.12.25. 08:21:00

A Fidesz úgy hülye ahogy van.
Még mindig nem ismeri a libernyák média, és libernyák hatalom természetét.
A nulla súlyú Karácsony Görgő ahogy a volán mögé ült, maga mellé vette a régi eltársakat és eltársnőket, és megkezdte az összes vezető kirúgását, aki a hatósugarában van.
És ha valaki arra vár, hogy a soroskapcsolású libbant média majd följajdul, az várhat még egy darabig....
De ezek után mit keresnek még mindig a bármilyen bizottsági elnöki, színházvezetői, kormányadomány-igazgatói székekben ennek a gerinctelen féreg gyurcsányista csőcseléknek az emberei ?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.25. 08:26:40

A ballibák finanszírozzák a ballib színházakat saját pénzökből, mi ezzel a probléma?
Válasz erre 

Fülig José 2019.12.25. 08:52:01

@MAXVAL bircaman közíró: hát csak az, iván, hogy a fideSS közpénzből finanszírozza az agymenéseit, nem pártpénzből. tehát én (mondjuk pont nem) is fizetem a propagandát, hogy milyen is az igazi, hithű fitymahaharcos (kipcsak, hívő, sokgyerekes, náci, stbstb)
dobjátok össze ti a nevelésetekre (meg a kedvenc népnemzetthy-kaszáskeresztes tőkésosztályotok kiépítésére) szánt stexet, és nincs probléma.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.25. 08:54:38

@Fülig José:

Amikor a kormány ballib volt, ballib célokra költött közpénzt.

Ez a demokrácia, az költi aközpénzt, aki választást nyer.

A ti megoldásotok: mindegy ki nyer, a közpénzt csak ballib célokra szabad költeni. Na, ez nem működik...
Válasz erre 

Fülig José 2019.12.25. 09:02:34

@MAXVAL bircaman közíró: ugyan birka, ti egyharmadnyian próbáljátok ráerőszakolni az akaratotokat a kétharmadra. mert osotbák vagytok, legyen hát mindenki az, így nem tűnik fel.
ez nem megy. de csak küzdjetek, én rögögök.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.25. 09:05:04

@Fülig José:

Ha egyharmad: kétharmad lenne az arány, akkor most Gyurcsány lenne a ME.
Válasz erre 

redhot1899 2019.12.25. 09:35:25

@fideszes Bróker kormány: A ballib nem lop? Maradjunk annyiban, hogy kormányzásuk idején már túlesett ezen, nem is kevesett tett el, van tehát rutinjuk bőven. Most meg a fővárosi hatalomátvétel új korszakot nyitott számukra. Megy az osztogatás és rossz fordulattal szólva a fosztogatás is. Érdemes megézni kik és milyen pozikba kerültek, hol és mennyi új csatorna nyílt meg a közpénz bugázására. Csak idő kérdése, hogy jöjjenek a Karácsony botrányok.
Válasz erre 

chrisred 2019.12.25. 09:51:26

@MAXVAL bircaman közíró: Csak a fideszes propaganda állítja, hogy mindenki gyurcsányista, aki nem kér a putyinista rezsimből.
Válasz erre 

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2019.12.25. 09:57:35

Na, mi van? Valaki itt nagyon elengedte a ballib kezét az indexnél. Hogy miféle ördögi személyekkel fog tárgyalni a színházakról Karácsony Gergely, az engem is érdekelne.
Válasz erre 

chrisred 2019.12.25. 09:59:03

@MAXVAL bircaman közíró: Nem, a demokrácia az, hogy meg lehet buktatni azt, aki hatalomban nem a közjót szolgálja.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.25. 10:04:52

@chrisred:

Nem ez volt a kérdés.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.25. 10:05:34

@chrisred:

Tehát Mo. demokrácia.
Válasz erre 

alöksz róz 2019.12.25. 10:20:17

@chrisred: "A logika szerint ennek igaznak kellene lennie azokra az egyházakra is, amik elfogadják az állami támogatást." - igaz is :D
Válasz erre 

necrophil collins 2019.12.25. 10:37:44

@MAXVAL bircaman közíró: sajnos ez nem teljesen igaz, a kormány ugyanis a nem rászavazók pénzét is költi, tehát szimplán a logika alapján ő csak a közpénzek adminisztrálását kellene végezze, nem a saját szájaíze szerint kellene költse. Ez minden kormányra igaz (kellene legyen).

Az más kérdés, hogy a bal-liberális ideológiával szimpatizáló művésztársadalmi többség szolgaian áll bele egy olyan rendszerbe, ahol gyakorlatilag állami pénzen él, művészeti teljesítmény nem nagyon szempont, de eszeveszetten rugdossa a más politikai nézeteket valló kormányokat, majd mikor kormányváltás van, akkor siránkozik. Énszerintem ez álszent, és ezeknek a köröknek kurvagyorsan váltania kellene. De nem teszik, ők is része a rendszernek ily módon.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.25. 10:41:55

@necrophil collins:

A felhatalmazás minden pénz költésére szól. Ha mindenki megmondhatná, az állam mire költse az ő adóját, összomlana az adórendszer.
Válasz erre 

necrophil collins 2019.12.25. 11:38:51

@MAXVAL bircaman közíró: "A felhatalmazás minden pénz költésére szól." - a jól működő demokráciák pont attól működnek jól, hogy kiiktatták a győztes mindent visz elvet. Ez analóg az un. fékek és ellensúlyok rendszerével, amit szintén nem értenek kelet-Európában. Tehát egy párt, pártszövetség, amikor kormányra kerül, nem rendezi át az országot az ő szája íze szerint, le egészen a szakmai szintekig. Márpedig Magyarországon ez történik, és ez látható az önkori választások után kicsiben egy baloldali fordulat esetén is - nagyban ugyanez lenne - hogy az egész országot teljesen új ideológiai, hatalmi és kultúrpolitikai alapokra akarják helyezni. Márpedig akkor is lesz mondjuk 40% fideszes, aki másként gondolja, és azt fogja érezni, hogy vele ki van baszva. Márpedig egy jól működő országban a lakosság fele nem érezheti folyamtosan, hogy ki van vele baszva.

Ezt úgy lehet elkerülni, hogy a mindenkori kormány maximum adminisztratív szerepet lát el, és nem kezd esztétikai, vagy annak látszó döntéseket hozni, és lehetőleg minél jobban kivonul a kultúra-támogatásból, és csak olyan dolgokat támogat, ahol racionálisan lehet értékelni, pl színi társulatot nem, de színházépületet igen, és még sorolhatnám.

De visszatérve arra, hogy minden pénz elköltésére vonatkozik-e a felhatalmazás: igen is, meg nem is. Van angolul az accountable meg a responsible, magyarul ezekre nincs külön szó, tehát a kormány accountable a pénzekért, de a responsible már nem ő kellene legyen.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2019.12.25. 12:10:17

@necrophil collins:

Lehet hogy elméleti síkon igazad van, de légyszíves mutass EGY országot, ahol kormányváltás után nem kerül lapátra a felső vezetés jó része.
Sőt, van durvább is. Itt ausztriában minden pozícióra van jobb és baloldali jelölt, és sokkal mélyebb szintig cserélik le az embereket. Itt teljesen természetes, hogy kormányváltás után repül/lefokozódik (majdnem) az összes iskolaigazgató, kórházvezető, még a vidéki kisebb művházak vezetői is.... Ide tartozik, hogy teljesen nyílt az, ami nálunk régen a 70/30 volt, tehát a győztes kapja az ÖMV igazgatótanácsát, a vesztes meg vigasztalódhat kisebb cégek vezetőségében. Még külön szavuk is van erre (Proporz)
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2019.12.25. 12:15:40

@necrophil collins:

De lehet nézni az amerikai példát is: nem véletlenül tart ott bő fél évig az átadás-átvétel, mert ott is rengeteg embertől válnak meg (nem emlékszem a konkrét számra, de valami másfél-2 millió rémlik), és ezek egy része csak a közvetlen adminisztrációban dolgozó bürokrata
Válasz erre 

chrisred 2019.12.25. 12:19:09

@alöksz róz: Ezt a pápával is megbeszélték már? :)
Válasz erre 

chrisred 2019.12.25. 12:21:47

@MAXVAL bircaman közíró: Szerintem nem, még Gyurcsány idejében sem volt az, csak annyira azért még hasonlított rá, hogy őt még el lehetett távolítani a hatalomból.
Válasz erre 

chrisred 2019.12.25. 12:27:54

@Zsoltbacsi: Az amerikai politikai rendszer zsákmánystílusú, ugyanakkor ezt enyhíti az állami újraelosztás alacsony szintje, meg a fékek és ellensúlyok rendszere. A mi áldemokráciánk a kétfajta típus negatív vonásait egyesíti, mindkét rendszer pozitív értékeinek hanyagolásával.
Válasz erre 

fideszes Bróker kormány 2019.12.25. 12:29:10

@necrophil collins:

Nem bogaram. Az emberek magasról leszarják, hogy milyen az önkormányzat káder politikája, az embereket az érdekli hogy ki lopott, mennyit és hogy volt-e valami fejlödés a környezetében. Ez alapján a ballib remekül indított, a fideszes tolvaj- meg cenzúrázó bandáról rendre jönnek a hírek. És ez a jövöben csak fokozódni fog. Ha ezt fokozza a ballib, akkor a fideszmaffiából a legközelölebbi valasztásra már nem marad szabadlábon levö ember, három harmad lesz a gyözelmi arány
Válasz erre 

necrophil collins 2019.12.25. 12:55:10

@fideszes Bróker kormány: oké.
Válasz erre 

fideszes Bróker kormány 2019.12.25. 13:01:13

@redhot1899:

Ha a ballib/jobbik/momentum nem felsö szinten, központilag irányítva lop, akkor az már minöségi ugrás lesz a fideszmaffia államhoz képest.Tehát minden a legnagyobb rendben. A lebukott magányos idióták mehetnek a dutyiba, Karigeriék meg maradhatnak. De ha a ballib is szervezett bünbandaként lopna mint a fidesz, akkor majd keresünk a bukott fidesz és ballib után újakat a hatalomba. Nem lesz nehéz, mert a fidesz meg maszop szavazók kétharmada az elörehaladott nyugger éveiben van és ennek a két pártnak nincsen már rövid távon sem utánpótlása
Válasz erre 

necrophil collins 2019.12.25. 13:02:55

@Zsoltbacsi: a felsővezetés, amelyik politikai, az természetesen megy mindenhol. Aminek maradnia kéne, az mondjuk a szakállamtitkár. Én nem ismerem az osztrák politikát, de kicsit nehezemre esik elképzelni, hogy a tisztogatás iskolaigazgatói szintre megy, különösen úgy, hogy évtizedekig nagykoalíció volt, de nem vonom kétségbe - mondjuk egy példa, vagy cikk jót tenne a lelkemnek :-) A képet árnyalja, hogy például nincsenek államilag támogatott független színházak, stb. Aztán ott van pl. Svájc, ahol kb mindenki benne van a nagykoalícióban, és a miniszterelnök vetésforgóban kijelölt ügyvezető - hiszen minden lényeges kérdés népszavazáson dől el - ott minimális a politikai tisztogatás.

Egyébként lehet, hogy nincs ezzel baj, ha konszenzusos, és ha nem érinti az alapvető működést. Például alaptantervet nem lehet négy (nyolc, stb) évenként újraírni.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.25. 13:04:32

@necrophil collins:

A ballibek nem akarnak osztozkodni, ők azt mondják, mi vagyunk a "függetlenek", s legyen minden pénz a "függetleneké". Ez nem működik.

Nekem semmi bajom azzal, hogy vannak elkötelezett liberó művészek,, de ne hazudják magukat függteleneknek.

Ugyanaz a vita, mint a médiák esetében.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.25. 13:05:32

@chrisred:

Orbánt is el lehet távolítani bármikor,.
Válasz erre 

morph on deer 2019.12.25. 13:09:42

@MAXVAL bircaman közíró:
“ Ha egyharmad: kétharmad lenne az arány, akkor most Gyurcsány lenne a ME.”

Barika, az országban nem csak pártkatonák élnek ám, el tudod te ezt képzelni?
Ez magyarázza azt, hogy szemben a mondjuk 2,3 millió orbánkedvelővel még mindig van közel 7 millió, aki meg nem az!

Az a 2,5 millió ugyan elég nagy szám ahhoz, hogy kedvencedet hatalomhoz juttassa, de a “maradék” még mindig majdnem háromszor annyi magyar, akinek nem orbán a mindenható!
Ezzel azért illene szembenézni néha, nem gondolod?

Mielőtt még belebonyolódnál: az össznépességről van szó, nem a választókról!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.25. 13:14:10

@morph on deer:

Ha pártkatonák döntenének, egy párt se érné el még az 5 %-ot se.

A pártsemleges többség dönt, mely azonban valamelyik oldalt támogtaja végül szavazatával.

Ha a 8 millió választónak nem tetszene a 2,3 milió választása, megszerveződne ellene.
Válasz erre 

morph on deer 2019.12.25. 13:17:04

@MAXVAL bircaman közíró:
“Orbánt is el lehet távolítani bármikor,”

Ez igaz, de sajnos a hatás vinné magával a kolostor nagy részét is, az egyéb kollaterális pusztításról nem is beszélve...
Válasz erre 

necrophil collins 2019.12.25. 13:19:05

@fideszes Bróker kormány: a maszop sohasem központosítva lopott, legalábbi Horn Gyula óta, ez volumenben valszeg sokkal nagyobb összeg volt, mint amit a fidesz összegereblyézett. Egyrészt. Másrészt nem az számít, hogy mennyit lopott, hanem, hogy mennyi marad a kasszában. Volt év, amikor feri összehozott -9%-os gdp-arányú növekedést pozitív konjuktúrában (gyk. az kb 2500 milliárd forint mínusz, összenhasonlítva a manyup pénz államosításának/lenyúlásának költségvetési hozadéka 1000-1200 milliárd volt), majd melléteszed, hogy tavaly mondjuk 5% növekedés volt, a kettő különbsége, inflációval növelve megközelíti a 6-7000 milliárd forintot, a magyar költségvetés közel 20%-át. Ennyivel maradt több a kasszában, a lopás után.

Karácsony sajnos semmi mást nem fog az előjelek alapján bizonyítani, minthogy gyenge kezű, ugyanazokat az arcokat emelte be a hatalomba, aki egyszer már nagyon csúnyát buktak (lásd: Gy. Német, atyaúristen!) és ugyanazt a hatalmi játékot csinálja, mint a fidesz, csak ellenkező előjellel.
Válasz erre 

chrisred 2019.12.25. 13:22:14

@MAXVAL bircaman közíró: Mint Horthyt vagy Kádárt?
Válasz erre 

necrophil collins 2019.12.25. 13:26:00

@morph on deer: "Mielőtt még belebonyolódnál: az össznépességről van szó, nem a választókról!"
Az azért érdekes matek, hogy az össznépességből kivonod a fideszre szavazókat, majd azt állítod, hogy a maradék az fidesz-ellenes :-) a nem fideszre szavazók ok, de a többit azért minimum az ide-oda szavazók arányában kellene felosztani, nem? A parlamenti választás ugyanis a legnagyobb mintán elvégzett közvélemény-kutatás.
Válasz erre 

morph on deer 2019.12.25. 13:27:07

@MAXVAL bircaman közíró:
“ A felhatalmazás minden pénz költésére szól.”

A felhatalmazás a közpénzzel való gazdálkodásra szól, kizárólag a köz érdekében történő felhasználás céljából!

Azaz NEM a közpénz tetszés szerinti elpancsolására, hanem gazdálkodásra, a legjobb tudásuk szerint!
Tehát nem hobbi-kisvasút meg magánstadion, stb., hanem KÖZoktatás, KÖZegészségügy, KÖZlekedés...
(A KÖZösülés viszont nem rájuk tartozik, hiába is próbálkoznak belepofázni..!)
Válasz erre 

chrisred 2019.12.25. 13:28:47

@necrophil collins: Ez a gondolatmenet abból indul ki, hogy az uniós támogatás a hatalmon lévő politikusokat megillető jutalom. Tehát ha azt nyúlják le, akkor a magyar adófizetőket nem éri kár. De ha arra gondolunk, hogy a megfelelő hasznosítása esetén milyen előnyökkel járt volna a magyar társadalom számára (például az elmult 15 évben mellettünk rakétaként elszáguldó észt gazdaságot nézve), akkor nyugodtan felírhatjuk az elmaradt hasznot is az okozott kárhoz.
Válasz erre 

morph on deer 2019.12.25. 13:34:09

@necrophil collins:
“ majd azt állítod, hogy a maradék az fidesz-ellenes :-)”

De ugye nem ezt állítottam, ez a te értelmezésed.
Azt mondtam, hogy van 2,5 millió orbánkedvelő, a többi meg nem az.

Szóval - sajnos - nem fidesz ellenesek, csak nem az elszánt orbánhitűek, mint a többi szerencsétlen, akik hatalmon tartják ezt a cezaromániás kis despota-palántát...
Válasz erre 

morph on deer 2019.12.25. 13:41:03

@MAXVAL bircaman közíró:
“ Ha a 8 millió választónak nem tetszene a 2,3 milió választása, megszerveződne ellene.”

Kiváló ötlet! Most már csak arra leszek kiváncsi, hogy miket fogsz mondani, ha majd megtörténik!
Remélem, legalább Soros megéri, mert ha mégsem, akkor itt fogsz állni bűnbak nélkül, és akkor vége a világnak..:D)))
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.25. 13:48:00

@chrisred:

Nem, Orbánt egy szimpla választáson le lehet váltani. Horhyt és Kádárt nem lehetett.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.25. 13:50:56

@morph on deer:

S ki dönti el mi a köz érdeke? A mindenkori többség.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.25. 13:51:56

@morph on deer:

Ugyanazt fogom mondani, amit most.

Soros személyével nem merül ki a háttérhatalom.
Válasz erre 

necrophil collins 2019.12.25. 13:52:38

@morph on deer: azt sem állíthatod, hogy a többi nem orbán-kedvelő. Aki nem szavazott, mert nem szavazhatott, vagy nem akart, azt ugyanolyan arányban kell szétosztanod, mint ahogy a szavazók szavaztak. Így van 49.27%-nyi orbánkedvelő (kb 4,8 millió) és egy icipicit több, 50.73%-nyi orbánt nem kedvelő. És mielőtt ebbe belekötnél, ez az egyik legmagasabb kormányzó erőre leadott szavazatarány az elmúlt 30 évben, egyedül OV múlta fölül 2010-ben (52%), illetve Horn Gyula 1994-ben (53%).
Válasz erre 

fideszes Bróker kormány 2019.12.25. 16:12:59

@MAXVAL bircaman közíró: "Nekem semmi bajom azzal, hogy vannak elkötelezett liberó művészek,, de ne hazudják magukat függteleneknek."

Mondja ezt a magát mindenhol "független közírónak" hazudozó elmebeteg bulgár birkánk, miközben mindenki tudja róla, hogy ő a Putyini dezinformációs trollgyár fizetett trollja. Ebből él meg a bulgár tüzifa segélyből.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.25. 16:15:31

@fideszes Bróker kormány:

Minden szervezettől független vagyok.
Válasz erre 

chrisred 2019.12.25. 17:01:29

@MAXVAL bircaman közíró: Közvetlen demokrácia alkalmazása esetén. Képviseleti demokrácia esetén a mindenkori többség csak azt döntheti el, hogy ki működjön a köz javára.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.25. 18:11:09

@chrisred:

S ki dönti el mi a köz java?
Válasz erre 

chrisred 2019.12.25. 19:22:02

@MAXVAL bircaman közíró: A társadalom, ezért szükséges minden lényeges, közösséget érintő kérdést a társadalom lehető legszélesebb rétegeinek bevonásával megvitatni.
Válasz erre 

Európai téridő 2019.12.25. 19:36:32

@fideszes Bróker kormány: Hogy te milyen hülye hasznos hidiótája vagy a balfax barom hülyelvtársaknak!
@Fülig José: Hogy mekkora blalfaxság ez a közpénzező hülyelvtársi agitprop duma ! És az Önhöz hasonló balfax "hasznos idióták" hogy beszopták! Tetszettek volna megnyerni az ogy. választásokat, akkor az Önök qrmánya is a "közpénzt", az "adófizetők pénzét" költené ilyesmire is.
Válasz erre 

VT Man 2019.12.25. 20:30:21

Amikor arról volt szó, hogy Karácsony nyerhet, senki se mondta, hogy az iluen õskövületeket beteszik pozícióba, mint Gy. Németh.

Miért nem lehetett kitiltani ezt a régi garnitúrát a hatalom közelébõl?
Válasz erre 

Világít a torony 2019.12.25. 21:14:29

@MAXVAL bircaman közíró: "A ballibák finanszírozzák a ballib színházakat saját pénzökből, mi ezzel a probléma?"
A mélymagyarok hazaffyas színházakat? Nem vagy ostobább, mint amilyennek látszol, de legalább nagyon hülye bérfirkász.
Válasz erre 

fideszes Bróker kormány 2019.12.25. 23:11:42

@Európai téridő: "Hogy te milyen hülye hasznos hidiótája vagy a balfax barom hülyelvtársaknak!"

Ezt benézted illibantkám, én ugyanis nem fidesztroll vagyok mint te.
Válasz erre 

Európai téridő 2019.12.25. 23:15:35

@fideszes Bróker kormány: Tudom, te balfax barom hülyelvtárstroll vaggy.
Válasz erre 

fideszes Bróker kormány 2019.12.25. 23:46:37

@Európai téridő:

na menj szépen pizsamába bújni te fidíóta köcsög troll, s hogy szép álmaid legyenek bámuljad gréczi fotóit de orbán fejét odaképzelve.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.26. 06:07:51

@chrisred:

Többmillió ember nem tud dönteni.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.26. 06:10:18

@Világít a torony:

Semmi ok, hogy egy törpe kisebbség uralja az egész kultúrát, ennyi az egész. A liberális monopólium ideje lejárt.
Válasz erre 

chrisred 2019.12.26. 06:59:33

@MAXVAL bircaman közíró: Van, aki tud, van, aki nem.
Válasz erre 

Európai téridő 2019.12.26. 07:51:23

@fideszes Bróker kormány: Ja, hogy még Popsikobak balfax hülyelvtárstroll is vagy? Hogy mi ki nem derülnek, Baromfi!
Válasz erre 

DFK 2019.12.26. 08:19:25

@VT Man: Pedig lehetett tudni, hogy KamuGeri a régi baloldal bábja.
Válasz erre 

putris72 2019.12.26. 11:06:47

@morph on deer: Egyelőre a főváros ott vizsgálódik ahol nincs ügy,és ott hallgat ahol van! hirtv.hu/ahirtvhirei/az-ujszinhaz-ugyet-vizsgalja-a-fovaros-a-katonaet-nem-2492250
Válasz erre 

putris72 2019.12.26. 11:12:00

@fideszes Bróker kormány: Te vajon,hogy lehet,hogy akárhányszor volt kormányon a nem lopó baloldal, államcsőd közeli helyzet lett a vége? Valamint komoly munkanélküliség,és folyamatos megszorítás,magas árak mentén! A mindent ellopó Fidesz idején,meg csökkenő munkanélküliség,nem jelentősen emelkedő árak, duplájára nőtt bérek,és csökkenő államadósság(80%-ról 69%-ra)! Nem pont fordítva kellene lenni? Tehát inkább hihető,hogy a baloldal lopót,és a Fidesz kevésbé!
Válasz erre 

morph on deer 2019.12.26. 11:29:53

@MAXVAL bircaman közíró:
“ Többmillió ember nem tud dönteni.”

Így igaz!
Elég ha csak jól sikerült, vitéz miniszterelnökünkre, és dicső kormányára gondolsz!
:)))
Válasz erre 

morph on deer 2019.12.26. 11:32:53

@MAXVAL bircaman közíró:
“ Semmi ok, hogy egy törpe kisebbség uralja az egész kultúrát, ennyi az egész”

Azon túl, hogy azok legalább tudják, hogy mi az? Ennél több ok miért kéne?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.26. 11:34:57

@morph on deer:

Ezért vannak választások: azokon döntéshozókat választunk.

A másik út: szakértők döntenek. Ami azonban a demokráciácval ellentétes.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.26. 11:36:02

@morph on deer:

Elcsépelt szöveg a 90-es évekből. A "'szakértők" akik persze mindig liberálisak.
Válasz erre 

fideszes Bróker kormány 2019.12.26. 11:51:24

Mi van ruszki bérenc dezinformációs troll, Putyin az ünnepekkor dupla bért fizet ezért vagy ilyen aktív? Vagy csak unatkozol a zárt osztályon mert mindenki mást hazaengedtek a családjához ünnepelni?
Válasz erre 

enrikokaruszo 2019.12.26. 12:13:56

@morph on deer: a kiválasztottak, na igen...
volt már pár ilyen kisérlet
Válasz erre 

Világít a torony 2019.12.26. 13:06:26

@MAXVAL bircaman közíró:
Ne beszézz félre buta bérfirkász! A keményvonalas Fidesz seggnyaló mélymagyarkodó színházak konganak az ürességtől. A Nemzeti Színházban a gigantomániás, de a dramaturgiában tehetségtelen álmagyar Vidnyányszkynak ingyenes iskolás programot kellett indítania, hogy a statisztikákban nézőszámot tudjon felmutatni, míg a színjátszást politikai célok nélkül játszó színházak telt házas előadásokat tartanak. A mélyen alul képzett Fideszre szavazók, a Fideszre szavazó falvak és tanyák népei nem járnak se színházba, sem pedig moziba.
"Semmi ok, hogy egy törpe kisebbség uralja az egész kultúrát, ennyi az egész. A liberális monopólium ideje lejárt."
A kultúra egyetemleges. Érted ostoba jószág?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.26. 16:49:20

@Világít a torony:

Nem kérünk az "egyetemes" liberális kultúrából.
Válasz erre 

Világít a torony 2019.12.26. 16:56:08

@MAXVAL bircaman közíró:
Te magából a kultúrából nem kérsz, ám nem is való neked. A birkának terelő kutya jár, nem kultúra.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.26. 17:11:07

@Világít a torony:

Tévedsz, troll. Még a liberális kultúrát is szeretem, ha nem diktátorkodik.
Válasz erre 

Világít a torony 2019.12.27. 02:11:37

@MAXVAL bircaman közíró:
Nocsak, megemlítenél párat az ún. liberális kultúrából, melyeket szeretsz? De libsi legyen ám!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.27. 08:51:53

@Világít a torony:

Mondjuk a klasszikusokból Ady Endre, a modernek közül Spiró GYörgy.
Válasz erre 

Világít a torony 2019.12.27. 15:02:12

@MAXVAL bircaman közíró: Gondoltam, hogy itt megállsz. Azt írtad, szereted a liberális kultúrát (is). Itt lett volna az alkalom, szemelvényeket nyújts az általad állítólag szeretett kultúrából. Azt nem tetted meg, helyette neveket írtál. De kezdjük az elején. Mitől liberális egy kultúra? Ráadásul Ady inkább volt polgári radikális. Spirót a lehengerlő irodalmi képességei miatt liberális szerző nevezni, dupla ostobaság. Na mindegy, ha ezzel megvagy, úgy jöhetnek a liberális kultúra gyöngyszemei. Az alkotások. Nem személyek. Érted?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.27. 15:08:09

@Világít a torony:

Ady teljes üzenete liberális, nyugatimádó.

Zseniális költő, aki abszolút téved gondolataiban. Talán a legjobb ,magyar liberális hitvallás a Hortobágy poétája - mindent elmond, amit máig ismételgetnek a ballib megmondóemberek.

Ez jó példa neked?

Amikor liberális voltam, ez volt a kedvenc magyar versem.
Válasz erre 

Világít a torony 2019.12.27. 15:24:20

@MAXVAL bircaman közíró:
" Zseniális költő, aki abszolút téved gondolataiban. "
Ezt egy szégyentelen senki bírja megállapítani? A többi is csak sima blabla. A Hortobágy poétája mint liberális vers? Tényleg hülye vagy. Elsorvadt a maradék csöpp eszed is a bérfirkász létben.
Most jöhet Spiró.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.27. 16:18:26

@Világít a torony:

Olvasd el a verset, talán megérted még te is, ha kicsit gondolkodsz.
Válasz erre 

Világít a torony 2019.12.27. 16:23:00

@MAXVAL bircaman közíró:
Elárulnád mitől liberális egy vers? Vagy egy festmény, egy szobor. De ne hablatyolj, ahogy eddig.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.27. 16:33:10

@Világít a torony:

A mondanivalója által. EGy vers nem csak szavak egymásutánisága, van üzenete is.
Válasz erre 

Világít a torony 2019.12.27. 16:43:30

@MAXVAL bircaman közíró: Megint csak süketelsz bérfirkász. Mitől liberális Ady verse, mi a liberális mondanivalója, üzenete?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.27. 16:47:34

@Világít a torony:

Értelmezd a vers mondanivalóját.
Válasz erre 

Világít a torony 2019.12.27. 23:54:17

@MAXVAL bircaman közíró: Én értelmezzem helyetted, hogy mitől liberális egy vers? Te állítod, hogy Ady liberális verset írt. Tényleg agyhalott zombi vagy.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.28. 08:36:53

@Világít a torony:

Olvasd el, értelmezd, próbálj rájönni mit akart mondani a szerző-....
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Horváth K. József

Konzervatív, nemzeti, demokrata oldal

Keresés

Címkék

168 óra (1) 200 milliárd (1) 24.hu (1) 444 (1) abúzus (1) Áder jános (1) Áder János (1) adósság (1) alkalmatlan (1) állandó lakás (1) Állatkert (1) alpolgármester (1) Angela Merkel (1) Antall József (1) antiszemitizmus (1) Antti Rinnie (1) Arad 170 (1) Arató Gergely (1) arrogáns (1) ATV (6) ATV Soros György (1) Avanti ragazzi di Buda (1) A hoilnap markában (1) A kormány a helyén van (1) A nap híre (1) balhéalap (1) Barabás Richárd (1) Batiz András (1) Bayer show (1) békanyál (2) Békanyál (3) beosztott (1) Berg Dániel (1) besült (1) biodóm (1) BKV (1) Bödőcs Tibor (1) Bodrogi Gyula (1) Bohócok (1) Boldogság (1) boldogság (1) Bolgár György (1) Borbély Lénárd (1) Borkai Zsolt (1) botrányos (1) Brüsszel (1) Budai Lóránt (1) Budapest (1) budapesti sötétség (1) BÚÉK (1) bunkó (1) Burány SÁndor (1) cigány gyerekek (1) Civil a pályán (2) Csalás (1) csatornabűz (1) Cseh Katalin (2) Csepel (1) Csobot Adél (1) csőd (1) Csupó Gábor (1) Czeglédy Csaba (2) Czifra György (1) Daniela Schwartzer (1) Dan Barna (1) demokrácia (1) Demokratikus (1) Demokratikus Koalíció (5) Demszky Gábor (1) Deutsch Tamás (1) diktatúra (1) dizel (1) DK (4) Dobrev Klára (3) Donáth Anna (2) Donáth László (1) Dr. László Imre (1) dühös bosszú (1) Dunai Mónika (1) egy nap (1) elássák (1) ellenség (1) Elmebaj (1) epehányás (1) Erdogan (2) Erkölcsi határok (1) Erősebb Európa (1) Erzsébetváros (1) Eszköz (1) Európai Egyesült Államok (1) Európai parlament (1) evangélikus lelkész (1) Facebook (4) fegyver (1) fehér por (1) Fékek és ellensúlyok (1) Fekete (1) Fekete-Győr András (2) fél (1) Félelem (1) felkészületlenül (1) félrevezetés (2) Félsz (1) Fenke Ferenc (1) Fésűs Nelli (1) Fiala János (3) Fidesz (5) Fidesz-frakcióvezető (2) fideszes (1) finn miniszterelnök (1) Fojtogatás (1) Földi László (1) fosztogatás (1) Fővárosi Közgyűlés (1) Frans Timmermans (1) Fratelli dItalia (Olasz Testvérek) (1) Furkósbot (1) Gajda Péter (1) Georgia Meloni (1) gigászi hazugság (1) Giuseppe Conte (1) Glázer Róbert (1) Glázer Tímea (1) globalizmus (1) Gothár Péter (2) Gráczy Zsolt (1) Gréczy Zsolt (2) Guinnes rekord (1) Gulyás Gergely (1) Gulyás Márton (1) gumióvszer (1) Gy. Németh Erzsébert (2) Gy. Németh Erzsébet (6) győzelme nem fenyeget (1) gyűlölet (2) Gyurcsány (4) gyurcsányista (1) Gyurcsányista Jobbik (1) Gyurcsányizmus (1) Gyurcsány Ferenc (8) Gyurcsány ferenc (2) G B Shw (1) háború (1) Háború (1) Hadházy Ákos (4) Hahn Endre (1) hányinger (1) Három nővér (1) Hazudtunk (1) hazugság (2) HírTv (1) Hitler (1) hízelkedő (1) Horthy Miklós (2) horvath-k-jozsef.blog (1) Horváth Csaba (1) Horváth Imre (1) Horváth Tamás (2) HVG (1) hvg (1) Idióták (1) igény a félrevezetésre (1) igyenes utazás (1) Ilyen lovat akartatok? (1) Index (1) invázió (1) Iránytű (1) Istenes Bence (1) Jakab Péter (2) Janiczak Dávid (1) jellem (1) Jézuska (1) Jobbik (2) Józsefváros (1) Kálmán Olga (1) Kampány (1) Karácsony (1) Karácsony Gergely (21) Karigeri (1) KariGeri (1) Katona József Színház (1) Kegyelet (1) Keljfel Jancsi (1) Kemény szankciók (1) képmutatás (1) kettős mérce (1) Kispest (1) klímaváltozás (1) Kocsis Máté (3) KOcsis Máté (1) Kolozsvár (1) kommunista (1) könnyű testi sértés (1) kormány (1) Korrupció (1) Kövér László (2) közvéleménykutatók (1) Kránitz Krisztián (1) Kulin Ferenc (1) Kuncze Gábor (1) Kun Béla (1) Kurd (1) Lack (1) LAckner Csaba (1) Lamperth Mónika (1) Lampé Ágnes (1) László Imre (2) látszat (1) Lázár János (1) lemondás (1) lenézés (1) liberális tempó (1) LIebe Attila (1) Liget-projekt (2) LMBTQ (1) LMP (1) lóf***sz (1) Lógni fogtok (1) Lovas István (1) Magyar Bálint (1) Magyar Diaszpóra Tanács (1) Magyar Hírlap (1) Magyar Nemzet (3) Márai Sándor (1) Máté Gábor (2) MDF (1) Medián (2) megerőszakolni (1) megszállás (1) Meg fogtok dögleni (1) méltóság (1) menekültek (1) Mengyi Roland (1) Mennyből az angyal (1) merevedési zavar (1) metró (1) migránsinvázió (1) Mi Hazánk (1) Molnár Csaba (1) Momentum (3) moslékkoalíció (1) MSZP (7) náci (1) Nagy Ervin (1) Nagy Imre (1) Németh SZilárd (1) Német Külpolitikai Társaság (1) Nemzeti Színház (1) nem fog fájni (1) Nem kell félni (1) neokomcsi (1) népírtás (1) névtábla (1) Nézőpont (1) Niedermüller Péter (1) nihilizmus (1) Nora Mörk (1) nulla százalék (1) nyál (1) nyilas (1) október 23. (1) Orbán-kormány (2) Orbán Viktor (16) Ördög (1) ördög ügyvédja (1) Országgyűlés (1) Őszöd (1) Ózd (1) Párbeszéd (3) patkány (1) Példakép (1) pénzért mindet (1) petárda (1) Pikó András (1) Póczik József (1) pofárlanság (1) politika (1) Polt Péter (1) pornóképek (1) pótcselekvés (1) Prof Bokor Imre (1) provokatőr (1) Publicus (1) pusztítás (1) rekordfizetés (1) rendszerdöntés (1) Riz Levente (1) Rodolfo (1) Rózsa Péter (1) RTL Klub (1) similabda (1) SImonka György (1) Simon András (1) Soros György (1) Süsü a sárkány (1) szabadság (1) Szabó Dezső (1) Szabó Tímea (2) Szabó Timi (1) Szakács Árpád (1) szakorvosnő (1) szakrendelő (1) Szálasi (1) származás (1) Századvég (1) SZDSZ (3) Szegénység (1) szemérem elleni erőszak (1) szerződés (1) szétrohadt (1) Szigorítás (1) szilveszteri videó (1) színész (1) szivárványos zászló (1) szoaré (1) Szovjetúnió (1) szovjet csapatok (1) Sztálin-orgona (1) T. Ház (1) tahó (1) Tarlós István (6) tébolyta (1) Telegatya (1) te patkány (1) tilos (2) Timmermans (1) Tisza István (1) tisztesség (1) tök hülye (1) Tordai Bence (2) Tóth Csaba (1) Trump (1) tüntetés (1) Tusványos (1) Tüttő Kata (1) TV2 (1) tyúkszemre lépés (1) ügynök (1) Újbuda (2) Uniós biztos (1) uniós szavazók (1) úri módon (1) USA (1) utálat (1) utolsó lélegzet (1) Úúriember (1) Vágó István (1) Vajtó Lajos (1) választóellenes (1) Varga Judit (1) Várhelyi Olivér (3) Varju László (1) vastag bőr (1) vétó (1) Watergate (1) XIX. kerület (1) XVII. kerület (1) Zaklatás (1) zsrolás (2) Zugló (2) Címkefelhő
Közélet, vélemény
süti beállítások módosítása
Dashboard